Plan pracy klasy IIIb na okres 23.06.2020 r. – 25.06.2020 r.
Plan pracy klasy IIIb na okres 8.06.2020 r. – 19.06.2020 r.
Plan pracy klasy IIIb na okres 1.06.2020 r. – 5.06.2020 r.
Plan pracy klasy IIIb na okres 25.05. 2020 r. – 29.05.2020 r.
Plan pracy klasy IIIb na okres 18.05. 2020 r. – 22.05.2020 r.
Plan pracy klasy IIIb na okres 11.05. 2020 r. – 15.05.2020 r.
Plan pracy klasy IIIb na okres 4.05. 2020 r. – 8.05.2020 r.
Plan pracy klasy IIIa na okres 23.04.2020r- 29.04.2020 r.
Plan pracy klasy IIIb na okres 15.04.2020r- 22.04.2020 r.
Plan pracy od 02.04.2020 r. do 08.04.2020 r. – zestaw III
02.04.2020r |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Ogłoszenie – powtórka
|
· Przypomnij sobie co powinno zawierać ogłoszenie, z jakich części się składa. · Napisz w zeszycie ogłoszenie: „O znalezionym piórniku”. Podkreśl w nim czasowniki. · Wykonaj ćwiczenie 4, str.77. |
Edukacja Matematyczna |
Wykonuję obliczenia zegarowe |
· Przepisz do zeszytu kolorem PRZYPOMNIENIA z pomarańczowej ramki podr. str.45 · Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str.45 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4,5 str. 37 |
|
03.04.2020r |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Tajemnicze głosy (Wpisz temat w zeszycie do środowiska) |
· Przeczytaj tekst z podręcznika str.86 -87. · Na podstawie tekstu wypisz w zeszycie do środowiska zwierzęta aktywne: · O zmierzchu (wieczorem), · Nocą, · O świcie. · Odpowiedz ustnie na pytania 2 (drugiej części tego zadania nie wykonuj),3,5 znajdujące się w podręczniku str. 86,87. · Wykonaj ćwiczenia 1,2,3, str.78.
|
Edukacja Matematyczna
|
Wykonuję obliczenia zegarowe | · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 6,7 str. 38 | |
06.04.2020r |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Powtórzenie wiadomości z gramatyki |
· Wykonaj w ćwiczeniach zad. 4,5 (kropkę również),6 str.79. · Z nazwami zwierząt, które wpisałeś w ćwiczeniu 4, str.79 ułóż po jednym zdaniu. |
Edukacja Matematyczna
|
Wykonuję obliczenia zegarowe c.d. | · Rozwiąż zadania w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6,7 str. 47 | |
07.04.2020r |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Stroje dawniej i dziś |
· Przeczytaj kartkę z pamiętnika podr. str.88 i odpowiedz ustnie na pytania ze str.89 · Wykonaj ćwiczenia 1,2,3 str. 80 · Przeczytaj tekst z podręcznika str.89. · Zawsze kiedy pisaliśmy jakiś tekst np. opowiadanie, sprawozdanie, życzenia itp. staraliśmy się unikać powtórzeń. · Na podstawie tego tekstu, oraz wskazówek z lekcji wykonaj ćwiczenia 4,5 str. 81 · Drugą część zadania 5 nie wykonuj. Ułóż natomiast zdania tego typu z podanymi niżej wyrazami: · sukienka, fartuszek, pasek, parasol. · Podaję przykład: Widziałam w sklepie fajną koszulkę. Muszę ją sobie kupić. · Wyrazy z którymi masz ułożyć zdania i te ,które je zastępują podkreśl innym kolorem. · Zadanie dla chętnych Ø Znajdź na YouTube nagranie baśni H.Ch. Andersena pt.” Nowe szaty cesarza” i odpowiedz ustnie na pytania znajdujące się pod tabelką. |
Edukacja Matematyczna
|
Wykonuję obliczenia zegarowe | · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4,5 str. 39-40 | |
08.04.2020r | Edukacja Wczesnoszkolna | Wielkanoc |
· Przeczytaj wiersz „Co kryje pisanka” i wykonaj polecenie 1 i 3 pod testem str. 98 · Zapoznaj się z informacjami o Malarstwie religijnym str. 99 · Wykonaj w ćwiczeniach zad.1 i 2 str. 91 |
Edukacja Matematyczna
|
Powtórzenie |
· Wykonaj ustnie zadania na str. 48 · Wykonaj w ćwiczeniach zadania 1,2,3,4,5,6,7,8 w str. 41-42 |
Pytania dotyczące lektury H. CH Andersena ” Nowe szaty cesarza”
- Jakim człowiekiem był cesarz?
- Co robił w ciągu dnia?
- Kto przybył do jego miasta?
- Za kogo się podali dwaj podróżni?
- Kim się stali oszuści?
- Jakie szaty widział minister i cesarz?
- Jakimi cechami charakteryzowała się tkanina?
- Dlaczego nikt nie chciał powiedzieć prawdy cesarzowi?
- Kto odważył się ją powiedzieć?
JĘZYK ANGIELSKI
Drodzy Uczniowie klasy IIIb Witam serdecznie. Kontynuujemy pracę z rozdziałem 5 „Let’s go shopping” (Chodźmy na zakupy). Jeżeli polecenie będzie wymagało przesłania rozwiązania do mnie, to bardzo proszę przesyłajcie go na adres: mwojtyto@wp.pl . Nie bójcie się pytać, jeśli czegoś nie rozumiecie. W temacie wiadomości proszę zawsze podajcie swoje imię i nazwisko.
3.04.2020 r. (piątek)
Lesson
Topic: Bugs Team – a story.
Cel: potrafię zrozumieć historyjkę
Podręcznik s. 54-55
- Posłuchajcie historyjki (CD 3 nagranie 13). Możecie też ją obejrzeć na: https://www.macmillaneducationeverywhere.com/
- Czy znasz odpowiedzi na pytania:
- Gdzie dotarli nasi bohaterowie?
- Dokąd prowadzi GPS?
- W co Gary chce grać na plaży?
- Do jakich sklepów poszli bohaterowie?
- Co kupili?
- Gdzie była skrzynka (box) i co się w niej znajdywało?
- Do czego Molly potrzebny jest gwizdek? Posłuchaj nagrania i sprawdź. (CD 3 nagranie 14)
- Przepisz do zeszytu:
boat – łódka
whistle – gwizdek
beach – plaża
Zadanie dla wszystkich: ćw. 1 i 2 s. 52
Dla chętnych:
Sprawdzić w Internecie, gdzie leży Australia i wypisać 10 ciekawych rzeczy (np. miejsca, zwierzęta), które można tam zobaczyć. Wyślijcie mi w mailu na adres: mwojtyto@wp.pl
8.04.2020 r. (środa)
Lesson
Topic: There are two supermarkets on Long Street.
Cel: wiem, kiedy stosować There is /are i wskazywać sklepy
Podręcznik s. 56
- Zad 2 s. 56 – pamiętacie historyjkę o wyprawie Robaczków do Australii? Jeśli nie, posłuchajcie jej jeszcze raz (CD 3 nagranie 13). Odpowiedzcie, czy zdania w podręczniku są prawdziwe czy fałszywe?
- Przypomnijcie sobie nazwy sklepów:
https://quizlet.com/pl/415254330/unit-5-shops-flash-cards/ https://wordwall.net/resource/997918/bugs-team-3-unit-5
- Przypomnijcie sobie There is / There are:
https://wordwall.net/resource/871152/angielski/there-there
https://wordwall.net/resource/854436/angielski/there
Zadanie dla wszystkich: ćw. 1 i 53
Dla chętnych: s. 53 ćw. 2
Zajęcia dodatkowe – 8.04.2020 r. (środa)
Zróbcie kartę wielkanocną (Easter card) – wytnijcie z naszych ćwiczeń (kilka stron za naklejkami) jajka (eggs) i króliczka (bunny), pokolorujcie je i przyklejcie w koszyczku (basket). Następnie napiszcie życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych! życzy … (swoje imię) po angielsku czyli Happy Easter! from …. Zróbcie zdjęcie swojej kartki i wyślijcie na mój Messenger (Monika K Wojtyto) lub email (mwojtyto@wp.pl)
https://www.youtube.com/watch?v=edOO0aV9gfk – słówka związane z Wielkanocą https://www.youtube.com/watch?v=RaGTQEBDh7g
https://wordwall.net/resource/489466/easter
https://www.youtube.com/watch?v=jayKibJ8-3Y – na czym polega Easter egg hunt
Monika Wojtyto
Materiały do zdalnego nauczania z religii. Klasa 3 b
Drodzy rodzice i uczniowie!
Zbliżają się święta Wielkanoce. Wielki Czwartek to dzień ustanowienia sakramentu Eucharystii W miarę możliwości proszę przeczytać dołączony punkt 1 i 2. Znajdują się w nich informacje dotyczące Mszy św. i komunii św. Tabelkę punktu 3 proszę wkleić do zeszytu, przeczytać i utrwalać.
- Ostatnia Wieczerza
Kiedy i gdzie odbyła się Ostatnia Wieczerza? O jakiej porze dnia? | Ostatnia Wieczerza odbyła się wieczorem w Wielki Czwartek w Wieczerniku. |
Kogo zaprosił Pan Jezus na Ostatnią Wieczerzę? | Na Ostatnią Wieczerzę Pan Jezus zaprosił Apostołów. |
Jakie dwa pokarmy stały się bardzo ważne podczas Ostatniej Wieczerzy? | Podczas Ostatniej Wieczerzy ważnymi symbolami stały się chleb i wino. |
Co Pan Jezus powiedział o chlebie? | Bierzcie, to jest Ciało moje. |
Co Pan Jezus powiedział o winie? | To jest moja Krew Przymierza, która za wielu będzie wylana. |
Do kogo Pan Jezus zwrócił się słowami: „Czyńcie to na moją pamiątkę, prosząc, by sprawowali Eucharystię? | Pan Jezus zwrócił się do Apostołów, prosząc, by sprawowali Eucharystię. |
- Msza Świata
Kiedy sprawowana jest Msza Święta? | Msza Święta sprawowana jest codziennie, oprócz Wielkiego Piątku. |
Kogo Pan Jezus zaprasza na Mszę Świętą? | Pan Jezus na Mszę Świętą zaprasza nas wszystkich. |
Jakie słowa o chlebie słyszymy podczas Mszy Świętej? | Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy, to jest bowiem ciało moje, które za was będzie wydane. |
Jakie słowa o winie słyszymy podczas Mszy Świętej? | Bierzcie i pijcie z niego wszyscy: to jest bowiem kielich Krwi mojej nowego i wiecznego przymierza, która za was i za wielu będzie wylana na odpuszczenie grzechów. |
Kto obecnie wypełnia słowa Pana Jezusa: „To czyńcie na moją pamiątkę”? | Obecnie słowa „To czyńcie na moją pamiątkę” wypełniają kapłani. |
- Materiały do wklejenia do zeszytu.
Najświętszy Sakrament. 1. Jest to prawdziwe Ciało i Krew Pana Jezusa pod postaciami chleba i wina. 2. Sakrament ten jest Najświętszy, ponieważ jest w Nim obecny Pan Jezus – żywy i prawdziwy. 3. Najświętszy Sakrament ustanowił Pan Jezus w Wielki Czwartek w czasie Ostatniej Wieczerzy, aby na zawsze: –
4. Miejscem przechowywania Najświętszego Sakramentu jest Tabernakulum. 5.Na znak, że Jezus jest obecny pali się wieczna lampka.
|
Plan pracy klasy 3 b
Zestaw II od 26.03.2020r – 01.04.2020r
Data | Tematy wpisywane do zeszytu | Zadania | |
26. 03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
O sympatii |
· Przeczytaj opowiadanie „Jak zakochałem się w Kaśce Kwiatek” str. 78-79. · Na podstawie tekstu odpowiedz ustnie na pytania znajdujące się pod tekstem. · Wykonaj zadania 1,2,3,4 str.73 – 74 |
Edukacja Matematyczna | Wykonuję obliczenia wagowe |
· Przepisz do zeszytu kolorem- PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki str.41 · Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2 str.41 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2 str. 32 |
|
27.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Przepis na wiersz |
· Przeczytaj wiersz pt. „Kocham Cię!” i wiersz pt. „Ucieczka”. Podręcznik str.80 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str.75 |
Edukacja Matematyczna | Wykonuję obliczenia wagowe |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4 str. 42 · Zadanie 5 dla chętnych uczniów do rozwiązania w zeszycie. · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 33 |
|
30.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Przepis na wiersz c.d. |
· Przeczytaj tekst pt. „Każdy jest poetą” str. 81 · Ustnie odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstem. |
Edukacja Matematyczna | Obliczam objętość wody |
· Przepisz do zeszytu kolorem przypomnienie: · Pół litra i pół litra to 1 litr. · Ćwierć litra i Ćwierć litra to pół litra. · 4 ćwierci litra to 1 litr. · Półtora litra to 1 litr i jeszcze pół litra, a to jest 6 ćwierci litra. · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3 str.34.
|
|
31.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Czego potrzebują rośliny aby rosnąć? |
· W zeszycie do przyrody zapisz informację: Rośliny, aby rosnąć potrzebują do życia:
Rośliny to żywe organizmy, najczęściej za pomocą korzeni przytwierdzone do podłoża z którego czerpią wodę niezbędną do rozwoju. Same się żywią, posiadają najczęściej zielone liście, dzięki którym „pobierają” światło. Większość roślin kwitnie i wydaje nasiona (nieraz w owocach). |
Edukacja Matematyczna | Obliczam objętość wody c.d. | · Rozwiąż zadania. Ćwiczenie 4,5,6,7,8 (zad.8 kropka dla chętnych) str.35 | |
01.04.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Jak zostać poetą |
· Przeczytaj opowiadanie ”Rany Julek! O tym jak Julian Tuwim został poetą” podr. str.84 -85 · Odpowiedz ustnie na pytania:
· Wykonaj ćwiczenia 1,2 str.76 |
Edukacja Matematyczna | Przeliczam jednostki czasu |
· Przepisz do zeszytu kolorem PRZYPOMNIENIA z pomarańczowej ramki podr. str.44 · Pamiętając o tym ile minut ma godzina, wykonaj w zeszycie zadania z podręcznika zad.2,3,4 str.44. · Rozwiąż zadania 1,2,3,4,5 w ćwiczeniach str. 36
|
Język angielski
Drodzy Uczniowie klasy III b,
- Witam Was wszystkich serdecznie. Od dzisiaj powolutku zabieramy się do przerabiania nowego działu 5 „Let’s go shopping”. (Chodźmy na zakupy). Tylko tym razem online. Na prawdziwe zakupy też się lepiej nie wybierać J
- Postaram się najdokładniej jak potrafię przedstawić Wam nowe wiadomości, a Was będę prosić o pamięciowe opanowanie tego materiału oraz wykonanie kilku ćwiczeń.
- Jeżeli będziecie mieli pytania, to piszcie na adres mailowy: mwojtyto@wp.pl
- W temacie wiadomości podajcie swoje imię, nazwisko i klasę.
- Będę Wam pisać na zielono, co trzeba przepisać do zeszytu. (W zeszytach oczywiście piszecie niebieskim / czarnym piórem). Pozostałe informacje to moje objaśnienia.
27.03.2020 r. (piątek)
Lesson
Topic: Let’s go shopping (Chodźmy na zakupy)
Cel: znam nazwy sklepów po angielsku
Podręcznik s. 52
- Popatrzcie na obrazki w zad. 2. Posłuchajcie i powtarzajcie nazwy sklepów. Wskazujcie je palcem na obrazkach. (CD 3 nagranie 5)
- Nagrania do pobrania ze strony: https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia
- Szkoła podstawowa klasy 1-3
- Bugs Team 3
- Pupil’s Audio
- Polecam też: https://www.macmillaneducationeverywhere.com/
- Wymowę i tłumaczenie znajdziecie też na https://www.diki.pl/
2.Przepiszcie nazwy sklepów do zeszytów:
- toy shop – sklep z zabawkami
- bakery – piekarnia
- pet shop – sklep zoologiczny
- bookshop – księgarnia
- sweet shop – sklep ze słodyczami
- shoe shop – sklep z butami
- clothes shop – sklep z ubraniami
- market – targ
- supermarket – supermarket
3.Otwórzcie ćwiczenia na stronie 50. Posłuchajcie rymowanki „I like shopping” i zróbcie ćw. 1 i 2.
(CD 3 nagranie 7)
I like shopping
- It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
- To the bakery and the clothes shop, I like shopping, you know.
- It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
- To the shoe shop and the pet shop. I like shopping, you know.
- It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
- To the sweet shop and the toy shop. I like shopping, you know.
- It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
- To the market and the bookshop. I like shopping, you know.
- Wytnijcie z ćwiczeń ze środka, zaraz za naklejkami, mini-flashcards (małe karty obrazkowe) unit 5 lesson 2. Następnie z kartki z bloku/ksero wytnijcie 9 karteczek i napiszcie nazwy sklepów po angielsku. Posłużą Wam one do zabawy – dopasowywanie obrazków do podpisów (tak, jak bawimy się w klasie).
Dla chętnych:
- https://quizlet.com/pl/415254330/unit-5-shops-flash-cards/
- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Shops_and_shopping/shops_ur4361jx
- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Shops_and_shopping/Where_can_I_buy…$_nk8323sh (do tego ćwiczenia przyda się słownik)
———————————————————————————————————————————–
1.04.2020 r. (środa)
Lesson
Topic: There is a supermarket. (Tu jest supermarket)
Cele:
- -wiem, kiedy stosować There is / There are
- -umiem udzielić informacji, gdzie znajduje się dany sklep
- Obejrzyjcie krótki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=ZjhOgnROluo
Czy potraficie powiedzieć, kiedy użyty był zwrot There is, a kiedy There are?
- There is = There’s – gdy mówimy o jednej rzeczy, jednym miejscu (a bookshop, a supermarket)
- There are – gdy mówimy o kilku rzeczach, miejscach (shops, markets)
Otwórzcie podręczniki na s.53 i popatrzcie na zad. 2. Które odpowiedzi są poprawne?
Przepiszcie zdania do zeszytu:
- There’s a pet shop. (Tu jest sklep zoologiczny)
- There are three clothes shops. (Tu są trzy sklepy z ubraniami)
- There are two toy shops. (Tu są dwa sklepy z zabawkami)
- Popatrzcie na mapkę w zad 3. Czy rozpoznajecie, jaki sklepy się tam znajdują? Widzicie nazwy ulic? New Street i Bell Street.
Przeczytajcie zdania i przepiszcie je do zeszytu.
Excuse me. I’m looking for a supermarket. – Przepraszam, szukam supermarketu.
There’s a supermarket on Bell Street. – Jest na Bell Street.
4.Posłuchajcie piosenki On this street song (CD 3 nagranie 8). Otwórzcie ćwiczenia na s 51 i zróbcie ćw 1 i ćw. 2 przykład 1 i 2 (chętni mogą zrobić wszystko).
Dla chętnych:
Zajęcia dodatkowe
1.04.2020 r. (środa)
- Proponuję Wam obejrzenie krótkich filmików:
- https://www.youtube.com/watch?v=WxISeXIPh9g (codzienne czynności – utrwalenie + nowe słówka)
Religia dla klas
Bardzo proszę aby uczniowie powtarzali z zeszytów do religii 5 warunków dobrej spowiedzi – chodzi tu o wyjaśnienie treści do poszczególnego warunku. Proszę także powtarzać formułę sakramentu spowiedzi św. Poniżej dołączam formułę sakramentu pokuty:
FORMUŁA SPOWIEDZI ŚWIĘTEJ
Uklęknij przy konfesjonale i przywitaj spowiednika słowami:
1. NIECH BĘDZIE POCHWALONY JEZUS CHRYSTUS. Kapłan odpowie na wieki wieków. Amen.
Następnie przeżegnaj się:
W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.
3. Jestem uczniem/uczennicą klasy….. (Mam ……. lat.) Do spowiedzi ostatni raz byłem/am…… pokutę odprawiłem/am (lub nie), obraziłem/am Pana Boga Następującymi grzechami ……………..(wymieniam grzechy).
Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie grzechy serdecznie żałuje, postanawiam się poprawić. I proszę Cię Ojcze duchowny o pokutę i kapłańskie rozgrzeszenie.
Słucham uważnie nauki kapłana, zapamiętuję pokutę, a gdy ksiądz udziela rozgrzeszenia powtarzam 3 razy:
Boże bądź miłościw grzesznej duszy mojej
Na zakończenie rozgrzeszenia mówię: AMEN.
Kapłan może powiedzieć: Wysławiajmy Pana, bo jest dobry.
Odpowiadam: Bo jego miłosierdzie trwa na wieki.
Kapłan: Pan odpuścił Tobie grzechy idź w pokoju. (zapuka w konfesjonał na znak, że spowiedź jest skończona)
Odpowiadam: Bóg zapłać! ( odchodzę od konfesjonału).
Plan pracy klasy 3b od 12.03.2020r. – 25.03.2020r.
Zadania na bieżąco przesyłam Państwu na Messenger. W razie pytań, proszę o kontakt na naszej GRUPIE. Na pewno odpowiem na każde pytanie.
Pozdrawiam Iza Jarosz
Data | Temat | Zadania | |
12. 03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Słuchamy muzyki |
· Przeczytaj wiersz „Preludium deszczowe”. Podręcznik str. 56 · Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem 1 i 3 str.57 · Przeanalizuj treść podziękowania „Serdecznie dziękujemy”. Podręcznik str.57 · Wykonaj zadania 1,2,3,4. Ćwiczenia str. 53-54 |
Edukacja Matematyczna | Obliczamy obwód kwadratu |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3 str. 29 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 22 |
|
13.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Bilety na koncert |
· Przeczytaj tekst pt. „Sława” i wiersz pt. „Opera”. Podręcznik str.58 – 59 · Na podstawie tekstów wykonaj zadania 1,2,3,4,5 w ćwiczeniach
|
Edukacja Matematyczna | Obliczam obwód prostokątów |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3 str. 30 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3, str. 23 |
|
16.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Jak słyszymy |
· Przeczytaj informacje JAK SŁYSZYMY i odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem od 1 do 4. Podręcznik str. 60 – 61 · Wykonaj zadania 1,2,3,4,5. Ćwiczenia str. 57-58 · Zadanie dla chętnych: Ø Poszukajcie w Internecie filmików instruktażowych i nauczcie się kilku słów w języku migowym Ø Projekt badawczy str. 62- 63. Wyhoduj wybraną przez siebie roślinkę np. fasolę. |
Edukacja Matematyczna | Obliczam obwód prostokątów |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4 str. 31 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 24 |
|
17.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Kobieta w mundurze |
· Przeczytaj kartkę z pamiętnika i odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem 1 i 2. Podręcznik str. 64 · Przeczytaj informacje o zdaniach pojedynczych i zdaniach złożonych. – Zapisz w zeszycie kolorem: WYRAZY ŁĄCZĄCE ZDANIA ZŁOŻONE i przepisz wyrazy wyróżnione w niebieskich „chmurkach”. – Wykonaj polecenie 4 znajdujące się pod tekstem. Podręcznik str. 65 · Wykonaj zadania 1,2,3,4,5,6. Ćwiczenia str. 59-60 |
Edukacja Matematyczna | Obliczam obwód prostokątów |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str. 32 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3, str. 25 |
|
18.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Nasze mamy |
· Przeczytaj tekst pt. „Kobieta na pokładzie… pociągu” i treść piosenki „Moja mama”. Podręcznik str.66 – 67. · Na podstawie tekstów wykonaj zadania 1,2,3,4 w ćwiczeniach |
Edukacja Matematyczna | Obliczam odwody figur geometrycznych |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4 i 8 str. 33-34. Zadanie 6,7 zrób ustnie. · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3, str. 26 · Zadanie dla chętnych: · Zad. 4 str. 34 |
|
19.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Kobieta generał |
· Przeczytaj tekst pt. „Kobieta, że aż strach” i ”Jej biała sukienka”. Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem od 1 do 3. Podręcznik str.68. · Przeczytaj NOTATKĘ BIOGRAFICZNĄ i zwróć uwagę na poszczególne elementy notatki biograficznej, wyróżnione pomarańczowym kolorem. · Wykonaj zadania 1,2,3,4 str.63 |
Edukacja Matematyczna | Dodaję oraz odejmuję centymetry i milimetry |
· Przeanalizuj zad. 1 str. 35. Przepisz do zeszytu kolorem – PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki. · Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str. 35 · Rozwiąż zadania. Ćwicz. 1,2,3,4str. 27 |
|
20.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Nazywam się… Maria Skłodowska-Curie |
· Przeczytaj tekst pt. „Nazywam się… Maria Skłodowska-Curie” i „Maria Skłodowska-Curie – naukowa mistrzyni świata. Odpowiedz ustnie na pytania od tekstem od 1 do 5. Podręcznik str.70-71. · Wykonaj zadania 1,2,3,4 str.64-64. |
Edukacja Matematyczna | Dodaję oraz odejmuję metry i centymetry |
· Przepisz do zeszytu kolorem – PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki. Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6 str. 36 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 28 |
|
23.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Niezwykłe substancje |
· Przeczytaj tekst pt. „Niezwykłe substancje”. Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem od 1 do 5. Podręcznik str.72-73. · Wykonaj zadania 1,2,3,4,5,6 str.67 |
Edukacja Matematyczna | Mnożę i dzielę liczby z jednostkami długości |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6,7 str. 37 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4,5 str. 29 |
|
24.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Wiosenne przebudzenie |
· Przeczytaj kartkę z pamiętnika. Odpowiedz ustnie na 1 pytanie pod tekstem. Podręcznik str.74. · Przeczytaj informacje ZDANIA SKŁADOWE W ZDANIU ZŁOŻONYM · Wykonaj zadania 1,2,3,4,5 str.68-69 |
Edukacja Matematyczna | Rozwiązuje zadania rozmaite |
· Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2 str. 38 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2 str. 30 |
|
25.03.2020r. |
Edukacja Wczesnoszkolna
|
Wiosenne przebudzenie c.d. |
· Przeczytaj tekst WIOSENNE PODLASIE. Podręcznik str.71-72. · Wykonaj zadania 6,7 str.70 · Lekcja programowania – wykonaj zad. 1,2,3 str. 71-72 |
Edukacja Matematyczna | Wykonuje obliczenia wagowe |
· Przepisz do zeszytu kolorem – PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki. Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6,7,8,9 str. 39-40 · Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str. 35 · Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3 str. 31 |
Polecam również edukacyjne strony internetowe:
- dyktanda.online
- dyktanda.net
- pisupisu.pl
- matzoo.pl
- szaloneliczby.pl
- matmag.pl
Język angielski
Podręcznik i ćwiczenia Bugs Team 3
– zadania w ćwiczeniach z rozdziału 4 „My busy day”
– utrwalenie wiadomości z wcześniejszych rozdziałów: On Safari, What’s the matter, Tiger?, Talent Show, My Busy Day na stronach internetowych: https://www.macmillaneducationeverywhere.com/ (instrukcja i kod znajduje się na okładce w ćwiczeniach, wymagana pomoc rodzica) – zachęcam uczniów, którzy jeszcze nie korzystają z tej strony, https://quizlet.com/pl Bugs Team 3 (wymagana pomoc rodzica), https://wordwall.net/, http://learnenglishkids.britishcouncil.org/