Klasa 3b

Plan pracy klasy IIIb na okres 1.06.2020 r. – 5.06.2020 r.

Plan pracy klasy IIIb na okres 25.05. 2020 r. – 29.05.2020 r.

Plan pracy klasy IIIb na okres 18.05. 2020 r. – 22.05.2020 r.

Plan pracy klasy IIIb na okres 11.05. 2020 r. – 15.05.2020 r.

Plan pracy klasy IIIb na okres 4.05. 2020 r. – 8.05.2020 r.

Plan pracy klasy IIIa na okres 23.04.2020r- 29.04.2020 r.

Plan pracy klasy IIIb na okres 15.04.2020r- 22.04.2020 r.

Plan pracy od 02.04.2020 r. do 08.04.2020 r. – zestaw III

02.04.2020r Edukacja Wczesnoszkolna

 

 

 

Ogłoszenie – powtórka

 

 

·       Przypomnij sobie co powinno zawierać ogłoszenie, z jakich części się składa.

·       Napisz w zeszycie ogłoszenie: „O znalezionym piórniku”. Podkreśl w nim czasowniki.

·       Wykonaj ćwiczenie 4, str.77.

 

Edukacja Matematyczna

Wykonuję obliczenia zegarowe ·         Przepisz do zeszytu kolorem PRZYPOMNIENIA z pomarańczowej ramki podr. str.45

·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str.45

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4,5 str. 37

03.04.2020r Edukacja Wczesnoszkolna

 

Tajemnicze głosy

(Wpisz temat w zeszycie do środowiska)

·       Przeczytaj tekst z podręcznika str.86 -87.

·       Na podstawie tekstu wypisz w zeszycie do środowiska zwierzęta aktywne:

·       O zmierzchu (wieczorem),

·       Nocą,

·       O świcie.

·       Odpowiedz ustnie na pytania 2 (drugiej części tego zadania nie wykonuj),3,5 znajdujące się w podręczniku str. 86,87.

·       Wykonaj ćwiczenia 1,2,3, str.78.

 

 

Edukacja Matematyczna

 

Wykonuję obliczenia zegarowe ·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 6,7 str. 38
06.04.2020r Edukacja Wczesnoszkolna

 

 

Powtórzenie wiadomości z gramatyki ·       Wykonaj w ćwiczeniach zad. 4,5 (kropkę również),6 str.79.

·       Z nazwami zwierząt, które wpisałeś w ćwiczeniu 4, str.79 ułóż po jednym zdaniu.

Edukacja Matematyczna

 

Wykonuję obliczenia zegarowe c.d. ·         Rozwiąż zadania w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6,7 str. 47
07.04.2020r  

Edukacja Wczesnoszkolna

 

Stroje dawniej i dziś ·       Przeczytaj kartkę z pamiętnika podr. str.88 i odpowiedz ustnie na pytania ze str.89

·       Wykonaj ćwiczenia 1,2,3 str. 80

·       Przeczytaj tekst z podręcznika str.89.

·       Zawsze kiedy pisaliśmy jakiś tekst np. opowiadanie, sprawozdanie, życzenia itp. staraliśmy się unikać powtórzeń.

·       Na podstawie tego tekstu, oraz wskazówek z lekcji wykonaj ćwiczenia 4,5 str. 81

·       Drugą część zadania 5 nie wykonuj. Ułóż natomiast zdania tego typu z podanymi niżej wyrazami:

·       sukienka, fartuszek, pasek, parasol.

·       Podaję przykład:

Widziałam w sklepie fajną koszulkę. Muszę sobie kupić.

·       Wyrazy z którymi masz ułożyć zdania i te ,które je zastępują podkreśl innym kolorem.

·       Zadanie dla chętnych

Ø Znajdź na YouTube nagranie baśni H.Ch. Andersena pt.” Nowe szaty cesarza” i odpowiedz ustnie na pytania znajdujące się pod tabelką.

Edukacja Matematyczna

 

Wykonuję obliczenia zegarowe ·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4,5 str. 39-40
08.04.2020r Edukacja Wczesnoszkolna Wielkanoc ·       Przeczytaj wiersz „Co kryje pisanka” i wykonaj polecenie 1 i 3 pod testem str. 98

·       Zapoznaj się z informacjami o Malarstwie religijnym str. 99

·       Wykonaj w ćwiczeniach zad.1 i 2 str. 91

 Edukacja Matematyczna

 

 

Powtórzenie ·      Wykonaj ustnie zadania na str. 48

·      Wykonaj w ćwiczeniach zadania 1,2,3,4,5,6,7,8 w str. 41-42

Pytania dotyczące lektury H. CH Andersena ” Nowe szaty cesarza”

  • Jakim człowiekiem był cesarz?
  • Co robił w ciągu dnia?
  • Kto przybył do jego miasta?
  • Za kogo się podali dwaj podróżni?
  • Kim się stali oszuści?
  • Jakie szaty widział minister i cesarz?
  • Jakimi cechami charakteryzowała się tkanina?
  • Dlaczego nikt nie chciał powiedzieć prawdy cesarzowi?
  • Kto odważył się ją powiedzieć?

JĘZYK ANGIELSKI

Drodzy Uczniowie klasy IIIb  Witam serdecznie. Kontynuujemy pracę z rozdziałem 5 „Let’s go shopping” (Chodźmy na zakupy). Jeżeli polecenie będzie wymagało przesłania rozwiązania do mnie, to bardzo proszę przesyłajcie go na adres: mwojtyto@wp.pl . Nie bójcie się pytać, jeśli czegoś nie rozumiecie. W temacie wiadomości proszę zawsze podajcie swoje imię i nazwisko.

3.04.2020 r. (piątek)

Lesson

Topic: Bugs Team – a story.

Cel: potrafię zrozumieć historyjkę

Podręcznik s. 54-55

  1. Posłuchajcie historyjki (CD 3 nagranie 13). Możecie też ją obejrzeć na: https://www.macmillaneducationeverywhere.com/
  2. Czy znasz odpowiedzi na pytania:
  3. Gdzie dotarli nasi bohaterowie?
  4. Dokąd prowadzi GPS?
  5. W co Gary chce grać na plaży?
  6. Do jakich sklepów poszli bohaterowie?
  7. Co kupili?
  8. Gdzie była skrzynka (box) i co się w niej znajdywało?
  9. Do czego Molly potrzebny jest gwizdek? Posłuchaj nagrania i sprawdź. (CD 3 nagranie 14)
  10. Przepisz do zeszytu:

boat – łódka

whistle – gwizdek

beach – plaża

Zadanie dla wszystkich: ćw. 1 i 2 s. 52

Dla chętnych:

Sprawdzić w Internecie, gdzie leży Australia i wypisać 10 ciekawych rzeczy (np. miejsca, zwierzęta), które można tam zobaczyć. Wyślijcie mi w mailu na adres: mwojtyto@wp.pl

 8.04.2020 r. (środa)

Lesson

Topic: There are two supermarkets on Long Street.

Cel: wiem, kiedy stosować There is /are i wskazywać sklepy

Podręcznik s. 56

  1. Zad 2 s. 56 – pamiętacie historyjkę o wyprawie Robaczków do Australii? Jeśli nie, posłuchajcie jej jeszcze raz (CD 3 nagranie 13). Odpowiedzcie, czy zdania w podręczniku są prawdziwe czy fałszywe?
  2. Przypomnijcie sobie nazwy sklepów:

https://quizlet.com/pl/415254330/unit-5-shops-flash-cards/  https://wordwall.net/resource/997918/bugs-team-3-unit-5

  1. Przypomnijcie sobie There is / There are:

https://wordwall.net/resource/871152/angielski/there-there

https://wordwall.net/resource/854436/angielski/there

Zadanie dla wszystkich: ćw. 1 i 53

 Dla chętnych:  s. 53  ćw. 2

Zajęcia dodatkowe  – 8.04.2020 r. (środa)

Zróbcie kartę wielkanocną (Easter card) – wytnijcie z naszych ćwiczeń (kilka stron za naklejkami) jajka (eggs) i króliczka (bunny), pokolorujcie je i przyklejcie w koszyczku (basket). Następnie napiszcie życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych! życzy … (swoje imię) po angielsku czyli Happy Easter! from ….  Zróbcie zdjęcie swojej kartki i wyślijcie na mój Messenger (Monika K Wojtyto) lub email (mwojtyto@wp.pl)

https://www.youtube.com/watch?v=edOO0aV9gfk  – słówka związane z Wielkanocą https://www.youtube.com/watch?v=RaGTQEBDh7g

https://wordwall.net/resource/489466/easter

https://www.youtube.com/watch?v=jayKibJ8-3Y –  na czym polega Easter egg hunt

Monika Wojtyto

mwojtyto@wp.pl

Materiały do zdalnego nauczania z religii. Klasa 3 b

Drodzy rodzice i uczniowie!

Zbliżają się święta Wielkanoce. Wielki Czwartek to dzień ustanowienia sakramentu Eucharystii W miarę możliwości proszę przeczytać dołączony punkt  1 i 2. Znajdują się w nich informacje dotyczące Mszy św. i komunii św. Tabelkę punktu 3 proszę wkleić do zeszytu, przeczytać i utrwalać.

  1. Ostatnia Wieczerza
Kiedy i gdzie odbyła się Ostatnia Wieczerza? O jakiej porze dnia? Ostatnia Wieczerza odbyła się wieczorem w Wielki Czwartek w Wieczerniku.
Kogo zaprosił Pan Jezus na Ostatnią Wieczerzę? Na Ostatnią Wieczerzę Pan Jezus zaprosił Apostołów.
Jakie dwa pokarmy stały się bardzo ważne podczas Ostatniej Wieczerzy? Podczas Ostatniej Wieczerzy ważnymi symbolami stały się chleb i wino.
Co Pan Jezus powiedział o chlebie? Bierzcie, to jest Ciało moje.
Co Pan Jezus powiedział o winie? To jest moja Krew Przymierza, która za wielu będzie wylana.
Do kogo Pan Jezus zwrócił się słowami: „Czyńcie to na moją pamiątkę, prosząc, by sprawowali Eucharystię? Pan Jezus zwrócił się do Apostołów, prosząc, by sprawowali Eucharystię.

 

  1. Msza Świata
Kiedy sprawowana jest Msza Święta? Msza Święta sprawowana jest codziennie, oprócz Wielkiego Piątku.
Kogo Pan Jezus zaprasza na Mszę Świętą? Pan Jezus na Mszę Świętą zaprasza nas wszystkich.
Jakie słowa o chlebie słyszymy podczas Mszy Świętej? Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy, to jest bowiem ciało moje, które za was będzie wydane.
Jakie słowa o winie słyszymy podczas Mszy Świętej? Bierzcie i pijcie z niego wszyscy: to jest bowiem kielich Krwi mojej nowego i wiecznego przymierza, która za was i za wielu będzie wylana na odpuszczenie grzechów.
Kto obecnie wypełnia słowa Pana Jezusa: „To czyńcie na moją pamiątkę”? Obecnie słowa „To czyńcie na moją pamiątkę” wypełniają kapłani.
  1. Materiały do wklejenia do zeszytu.
Najświętszy Sakrament. 

1. Jest to prawdziwe Ciało i Krew Pana Jezusa pod postaciami chleba i wina.                                               

2. Sakrament ten jest Najświętszy, ponieważ jest w Nim obecny Pan Jezus – żywy i prawdziwy.                                    

3. Najświętszy Sakrament ustanowił Pan Jezus w Wielki Czwartek w czasie Ostatniej Wieczerzy, aby na zawsze:                                                                           –

  • ofiarować się za nas w każdej Mszy św.                     
  • być naszym pokarmem w Komunii św.                     
  •  przebywać wśród nas                                                             

4. Miejscem przechowywania Najświętszego Sakramentu jest Tabernakulum.                                     

5.Na znak, że Jezus jest obecny pali się wieczna lampka. 

 

 

Plan pracy klasy 3 b
 Zestaw II
    od 26.03.2020r – 01.04.2020r

Data                                   Tematy wpisywane    do zeszytu Zadania
26. 03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

O sympatii ·         Przeczytaj opowiadanie „Jak zakochałem się w Kaśce Kwiatek” str. 78-79.

·         Na podstawie tekstu odpowiedz ustnie na pytania znajdujące się pod tekstem.

·         Wykonaj zadania 1,2,3,4 str.73 – 74
(zad.3- bez kropki)

Edukacja Matematyczna Wykonuję obliczenia wagowe ·         Przepisz do zeszytu kolorem- PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki str.41

·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2 str.41
zad. 3,4,5 str. 41 – ustnie

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2 str. 32

27.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Przepis na wiersz ·         Przeczytaj wiersz pt. „Kocham Cię!” i wiersz pt. „Ucieczka”. Podręcznik str.80

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4  str.75

Edukacja Matematyczna Wykonuję obliczenia wagowe ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4 str. 42

·         Zadanie 5 dla chętnych uczniów do rozwiązania w zeszycie.

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 33

30.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Przepis na wiersz c.d. ·         Przeczytaj tekst pt. „Każdy jest poetą” str. 81

·         Ustnie odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstem.

Edukacja Matematyczna Obliczam objętość wody ·         Przepisz do zeszytu kolorem przypomnienie:

·         Pół litra i pół litra to 1 litr.

·         Ćwierć litra i Ćwierć litra to pół litra.

·         4 ćwierci litra to 1 litr.

·         Półtora litra to 1 litr i jeszcze pół litra, a to jest 6 ćwierci litra.
Rozwiąż ustnie. Podręcznik zad. 1,2 str. 43

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3 str.34.

 

31.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Czego potrzebują rośliny aby rosnąć? ·       W zeszycie do przyrody zapisz informację:

Rośliny, aby rosnąć potrzebują do życia:

  • – wodę (deszcz)
  • – światło (słońce)
  • – powietrze (dwutlenek węgla i tlen)
  • – odpowiednią glebę
  • – ciepło (odpowiednią temperaturę)

Rośliny to żywe organizmy, najczęściej za pomocą korzeni przytwierdzone do podłoża z którego czerpią wodę niezbędną do rozwoju. Same się żywią, posiadają najczęściej zielone liście, dzięki którym „pobierają” światło. Większość roślin kwitnie i wydaje nasiona (nieraz w owocach).

Edukacja Matematyczna Obliczam objętość wody c.d. ·      Rozwiąż zadania. Ćwiczenie 4,5,6,7,8 (zad.8 kropka dla chętnych) str.35
01.04.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Jak zostać poetą ·       Przeczytaj opowiadanie ”Rany Julek! O tym jak Julian Tuwim został poetą” podr. str.84 -85

·       Odpowiedz ustnie na pytania:

  • – Czego szukał Julek?
  • – Co chciał zrobić Julek?
  • – Kogo wezwano do domu?
  • – Co robił Julek od wiosny 1911roku?
  • – Co stało się z wierszami Julka po wizycie ślusarza?

·       Wykonaj ćwiczenia 1,2 str.76

Edukacja Matematyczna Przeliczam jednostki czasu ·         Przepisz do zeszytu kolorem PRZYPOMNIENIA z pomarańczowej ramki podr. str.44

·         Pamiętając o tym ile minut ma godzina, wykonaj w zeszycie zadania z podręcznika zad.2,3,4 str.44.

·         Rozwiąż zadania 1,2,3,4,5 w ćwiczeniach str. 36

 

Język angielski

Drodzy Uczniowie klasy III b,

  • Witam Was wszystkich serdecznie. Od dzisiaj powolutku zabieramy się do przerabiania nowego działu 5  „Let’s go shopping”. (Chodźmy na zakupy).  Tylko tym razem online. Na prawdziwe zakupy też się lepiej nie wybierać J
  • Postaram się najdokładniej jak potrafię przedstawić Wam nowe wiadomości, a Was będę prosić o pamięciowe opanowanie tego materiału oraz wykonanie kilku ćwiczeń.
  • Jeżeli będziecie mieli pytania, to piszcie na adres mailowy: mwojtyto@wp.pl
  • W temacie wiadomości podajcie swoje imię, nazwisko i klasę.
  • Będę Wam pisać na zielono, co trzeba przepisać do zeszytu. (W zeszytach oczywiście piszecie niebieskim / czarnym piórem). Pozostałe informacje to moje objaśnienia.

27.03.2020 r. (piątek)

Lesson
Topic: Let’s go shopping (Chodźmy na zakupy)
Cel: znam nazwy sklepów po angielsku

Podręcznik s. 52

  1. Popatrzcie na obrazki w zad. 2. Posłuchajcie i powtarzajcie nazwy sklepów. Wskazujcie je palcem na obrazkach. (CD 3 nagranie 5)

2.Przepiszcie nazwy sklepów do zeszytów:

  • toy shop – sklep z zabawkami
  • bakery – piekarnia
  • pet shop – sklep zoologiczny
  • bookshop – księgarnia
  • sweet shop – sklep ze słodyczami
  • shoe shop – sklep z butami
  • clothes shop – sklep z ubraniami
  • market – targ
  • supermarket – supermarket

3.Otwórzcie ćwiczenia na stronie 50. Posłuchajcie rymowanki „I like shopping” i zróbcie ćw. 1 i 2.

(CD 3 nagranie 7)

I like shopping

  • It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
  • To the bakery and the clothes shop, I like shopping, you know.
  • It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
  • To the shoe shop and the pet shop. I like shopping, you know.
  • It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
  • To the sweet shop and the toy shop. I like shopping, you know.
  • It’s Saturday morning. Let’s go shopping, let’s go!
  • To the market and the bookshop. I like shopping, you know.
  1. Wytnijcie z ćwiczeń ze środka, zaraz za naklejkami, mini-flashcards (małe karty obrazkowe) unit 5 lesson 2. Następnie z kartki z bloku/ksero wytnijcie 9 karteczek i napiszcie nazwy sklepów po angielsku. Posłużą Wam one do zabawy – dopasowywanie obrazków do podpisów (tak, jak bawimy się w klasie).

Dla chętnych:

———————————————————————————————————————————–

1.04.2020 r. (środa)

Lesson
Topic: There is a supermarket. (Tu jest supermarket)
Cele:

  • -wiem, kiedy stosować There is / There are
  • -umiem udzielić informacji, gdzie znajduje się dany sklep
  1. Obejrzyjcie krótki filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=ZjhOgnROluo

Czy potraficie powiedzieć, kiedy użyty był zwrot There is, a kiedy There are?

  • There is = There’s – gdy mówimy o jednej rzeczy, jednym miejscu (a bookshop, a supermarket)
  • There are – gdy mówimy o kilku rzeczach, miejscach (shops, markets)

 Otwórzcie podręczniki na s.53 i popatrzcie na zad. 2. Które odpowiedzi są poprawne?

Przepiszcie zdania do zeszytu:

  • There’s a pet shop. (Tu jest sklep zoologiczny)
  • There are three clothes shops. (Tu są trzy sklepy z ubraniami)
  • There are two toy shops. (Tu są dwa sklepy z zabawkami)
  1. Popatrzcie na mapkę w zad 3. Czy rozpoznajecie, jaki sklepy się tam znajdują? Widzicie nazwy ulic? New Street i Bell Street.

Przeczytajcie zdania i przepiszcie je do zeszytu.

Excuse me. I’m looking for a supermarket. – Przepraszam, szukam supermarketu.

There’s a supermarket on Bell Street. – Jest na Bell Street.

4.Posłuchajcie piosenki On this street song (CD 3 nagranie 8). Otwórzcie ćwiczenia na s 51 i zróbcie ćw 1 i ćw. 2 przykład 1 i 2 (chętni mogą zrobić wszystko).

Dla chętnych:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/There_is_-_there_are/Reading_-_True_or_False_qg37589xz

Zajęcia dodatkowe

1.04.2020 r. (środa)

Religia dla klas 

Bardzo proszę aby uczniowie powtarzali z zeszytów do religii 5 warunków dobrej spowiedzi – chodzi tu o wyjaśnienie treści do poszczególnego warunku. Proszę także powtarzać formułę sakramentu spowiedzi św. Poniżej dołączam  formułę sakramentu pokuty:

FORMUŁA SPOWIEDZI ŚWIĘTEJ

 Uklęknij przy konfesjonale i przywitaj spowiednika słowami:
1. NIECH BĘDZIE POCHWALONY JEZUS CHRYSTUS.      Kapłan odpowie na wieki wieków. Amen.  

Następnie przeżegnaj się:

W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.
3. Jestem uczniem/uczennicą klasy….. (Mam ……. lat.) Do spowiedzi ostatni raz byłem/am…… pokutę odprawiłem/am (lub nie), obraziłem/am Pana Boga Następującymi grzechami ……………..(wymieniam grzechy).
Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie grzechy serdecznie żałuje, postanawiam się poprawić. I proszę Cię Ojcze duchowny o pokutę i kapłańskie rozgrzeszenie.
Słucham uważnie nauki kapłana, zapamiętuję pokutę, a gdy ksiądz udziela rozgrzeszenia powtarzam 3 razy:

  Boże bądź miłościw grzesznej duszy mojej
Na zakończenie rozgrzeszenia mówię: AMEN.
Kapłan może powiedzieć: Wysławiajmy Pana, bo jest dobry.
Odpowiadam: Bo jego miłosierdzie trwa na wieki.
Kapłan: Pan odpuścił Tobie grzechy idź w pokoju. (zapuka w konfesjonał na znak, że spowiedź jest skończona)
Odpowiadam: Bóg zapłać! ( odchodzę od konfesjonału).

Plan pracy klasy 3b  od 12.03.2020r. – 25.03.2020r.

Zadania na bieżąco przesyłam Państwu na Messenger. W razie pytań, proszę o kontakt na naszej GRUPIE.  Na pewno odpowiem na każde pytanie.

Pozdrawiam Iza Jarosz

Data Temat Zadania
12. 03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Słuchamy muzyki ·         Przeczytaj wiersz „Preludium deszczowe”. Podręcznik str. 56

·         Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem 1 i 3 str.57

·         Przeanalizuj treść podziękowania „Serdecznie dziękujemy”. Podręcznik str.57

·         Wykonaj zadania 1,2,3,4. Ćwiczenia str. 53-54

Edukacja Matematyczna Obliczamy obwód kwadratu ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3 str. 29

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 22

13.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Bilety na koncert ·         Przeczytaj tekst pt. „Sława” i wiersz pt. „Opera”. Podręcznik str.58 – 59

·          Na podstawie tekstów wykonaj zadania 1,2,3,4,5  w ćwiczeniach
str.55 – 56

 

Edukacja Matematyczna Obliczam obwód prostokątów ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3 str. 30

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3, str. 23

16.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Jak słyszymy ·         Przeczytaj informacje JAK SŁYSZYMY i odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem  od 1 do 4. Podręcznik str. 60 – 61

·         Wykonaj zadania 1,2,3,4,5. Ćwiczenia str. 57-58

·         Zadanie dla chętnych:

Ø  Poszukajcie w Internecie filmików instruktażowych i nauczcie się kilku słów w języku migowym

Ø  Projekt badawczy str. 62- 63. Wyhoduj wybraną przez siebie roślinkę np. fasolę.

Edukacja Matematyczna Obliczam obwód prostokątów ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4 str. 31

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 24

17.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Kobieta w mundurze ·       Przeczytaj kartkę z pamiętnika i odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem 1 i 2. Podręcznik str. 64

·       Przeczytaj informacje o zdaniach pojedynczych i zdaniach złożonych.

– Zapisz w zeszycie kolorem: WYRAZY ŁĄCZĄCE ZDANIA ZŁOŻONE i przepisz wyrazy wyróżnione w niebieskich „chmurkach”.

– Wykonaj polecenie 4 znajdujące się pod tekstem. Podręcznik str. 65

·       Wykonaj zadania 1,2,3,4,5,6. Ćwiczenia str. 59-60

Edukacja Matematyczna Obliczam obwód prostokątów ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str. 32

·      Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3, str. 25

18.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Nasze mamy ·       Przeczytaj tekst pt. „Kobieta na pokładzie… pociągu” i treść piosenki „Moja mama”. Podręcznik str.66 – 67.

·         Na podstawie tekstów wykonaj zadania 1,2,3,4  w ćwiczeniach
str.61-62

Edukacja Matematyczna Obliczam odwody figur geometrycznych ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4 i 8 str. 33-34. Zadanie 6,7 zrób ustnie.

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3, str. 26

·         Zadanie dla chętnych:

·         Zad. 4 str. 34

19.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Kobieta generał ·       Przeczytaj tekst pt. „Kobieta, że aż strach” i ”Jej biała sukienka”. Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem od 1 do 3. Podręcznik str.68.

·       Przeczytaj NOTATKĘ BIOGRAFICZNĄ i zwróć uwagę na poszczególne elementy notatki biograficznej, wyróżnione pomarańczowym kolorem.

·         Wykonaj zadania 1,2,3,4 str.63

Edukacja Matematyczna Dodaję oraz odejmuję centymetry i milimetry ·         Przeanalizuj zad. 1 str. 35.

Przepisz do zeszytu kolorem – PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki.

·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str. 35

·         Rozwiąż zadania. Ćwicz. 1,2,3,4str. 27

20.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Nazywam się… Maria Skłodowska-Curie ·       Przeczytaj tekst pt. „Nazywam się… Maria Skłodowska-Curie” i „Maria Skłodowska-Curie – naukowa mistrzyni świata. Odpowiedz ustnie na pytania od tekstem od 1 do 5. Podręcznik str.70-71.

·         Wykonaj zadania 1,2,3,4 str.64-64.

Edukacja Matematyczna Dodaję  oraz odejmuję metry
i centymetry
·      Przepisz do zeszytu kolorem – PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki.

Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6 str. 36

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 28

23.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Niezwykłe substancje ·       Przeczytaj tekst pt. „Niezwykłe substancje”.  Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem od 1 do 5. Podręcznik str.72-73.

·         Wykonaj zadania 1,2,3,4,5,6 str.67

Edukacja Matematyczna Mnożę i dzielę liczby z jednostkami długości ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6,7 str. 37

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3,4,5 str. 29

24.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Wiosenne przebudzenie ·       Przeczytaj kartkę z pamiętnika. Odpowiedz ustnie na 1 pytanie pod tekstem. Podręcznik str.74.

·       Przeczytaj informacje ZDANIA SKŁADOWE W ZDANIU ZŁOŻONYM

·         Wykonaj zadania 1,2,3,4,5 str.68-69

Edukacja Matematyczna Rozwiązuje zadania rozmaite ·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2 str. 38

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2 str. 30

25.03.2020r. Edukacja Wczesnoszkolna

 

Wiosenne przebudzenie c.d. ·       Przeczytaj tekst WIOSENNE PODLASIE. Podręcznik str.71-72.

·         Wykonaj zadania 6,7 str.70

·         Lekcja programowania – wykonaj zad. 1,2,3 str. 71-72

Edukacja Matematyczna Wykonuje obliczenia wagowe ·      Przepisz do zeszytu kolorem – PRZYPOMNIENIE z pomarańczowej ramki.

Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 1,2,3,4,5,6,7,8,9 str. 39-40

·         Rozwiąż w zeszycie. Podręcznik zad. 2,3 str. 35

·         Rozwiąż zadania. Ćwiczenia 1,2,3 str. 31

Polecam również edukacyjne strony internetowe:

  • dyktanda.online
  • dyktanda.net
  • pisupisu.pl
  • matzoo.pl
  • szaloneliczby.pl
  • matmag.pl

 

Język angielski

Podręcznik i ćwiczenia Bugs Team 3

– zadania w ćwiczeniach z rozdziału 4 „My busy day”

– utrwalenie wiadomości z wcześniejszych rozdziałów: On Safari, What’s the matter, Tiger?, Talent Show, My Busy Day na stronach internetowych:  https://www.macmillaneducationeverywhere.com/ (instrukcja i kod znajduje się na okładce w ćwiczeniach, wymagana pomoc rodzica) – zachęcam uczniów, którzy jeszcze nie korzystają z tej strony, https://quizlet.com/pl Bugs Team 3 (wymagana pomoc rodzica), https://wordwall.net/, http://learnenglishkids.britishcouncil.org/